Rubrika: Business

Vytvorenie internetového obchodu: na myslieť a na koho sa chcete obrátiť?

Vytvorenie internetového obchodu: na myslieť a na koho sa chcete obrátiť?

Žiadny webový zdroj sám o sebe nešetrí, ak ponúkate úprimne nízko kvalitné tovary, ktoré sa rozpadnú aj vo fáze dodávky kuriérom. Najlepším podnikaním je úprimný obchod. Zoznámte sa s publikom klienta, nenechajte sa zmiasť svojimi zákazníkmi, kontrolujte kvalitu, otestujte svoj produkt tak, aby bol zákazník spokojný, a chcel vás opäť kontaktovať.

obchod eshop

Vývoj webových stránok na kľúč

 
Druhou a jednou z najdôležitejších zložiek dobrého predaja je samotná stránka. Je lepšie poveriť vývojom odborníkov. Objednať služby Vývoj na kľúč znamená, že na konci spolupráce dostanete pripravený, webový zdroj. Služby týkajúce sa vývoja stránok zahŕňajú:

  • zákazkový dizajn;
  • plnenie s hodnotným obsahom;
  • vytváranie inštrukcií pre stránku;
  • prístupný kontrolný systém;
  • prispôsobená doména a hosting.
  • dobrý spôsob, ako inzerovať

Ak chcete úspešne pracovať a propagovať webové stránky, stačí si objednať nastavenie kontextovej reklamy: tej, ktorá sa zobrazuje na tematických stránkach alebo sa objaví počas vyhľadávacích dopytov. Platba za tento typ reklamy sa vykonáva za kliknutia na ňu. To znamená, že platíte len za reklamu, ktorú ste videli. Pomocou takejto reklamy sa príjmy v priemere zvýšia dvakrát.. Z reklamy sa kupujúci dozvie o obchode a produkte, takže ju nezanedbajte.
Pred otvorením internetového obchodu by ste mali zvážiť, ako sa uskutoční doručenie:

  • kuriérske doručenie;
  • pošta a tak ďalej.

sociální média

Ako sa uskutoční platba:

  • hotovosť pri prevzatí;
  • prevod na bankový preukaz;
  • elektronická peňaženka.

A ako vás môže kupujúci navyše kontaktovať:

  • WhatsUpp;
  • skype,
  • telefónny kontakt.

Pri návšteve profesionálnej webovej agentúry dostanete vysokokvalitné služby pre vytváranie webových stránok, nastavenie kontextovej reklamy, sledovanie a propagáciu vášho online obchodu. Koniec koncov spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a pracovnými skúsenosťami pomôže pri riešení najdôležitejších aspektov vytvárania vlastného online obchodu a pristúpi k komplexnému riešeniu problémov. K tomu má agentúra zamestnancov na rozdiel od externých búrz, kde musíte hľadať rôzne úlohy, ktoré nie sú vzájomne prepojené, čo nakoniec vedie k nedorozumeniu spoločného cieľa. V dôsledku toho budú úspory veľmi nízke. Zverte začiatok vášho online obchodu odborníkom!

Prečo sa nášmu rozbehnutému biznisu nedarí?

Prečo sa nášmu rozbehnutému biznisu nedarí?


Biznis sa nám podarilo rozbehnúť, všetko je zrealizované a prakticky ide podľa plánu, až na jednu podstatnú vec. Finančný príjem a záujem verejnosti možno nie sú na takej úrovni, ako sme verili a očakávali. Stretneme sa tak z realitou, ktorá môže byť iná ako na papieri, či v plánoch v našej hlave. Kde teda môže byť reálna chyba, kde je ten pes zakopaný?

hněv

Nízky záujem verejnosti
To, čo považujeme za skvelé my, nemusia za skvelé považovať ostatní. Alebo aj môžu, ale necítia potrebu dať za to peniaze. Náš produkt má krásny dizajn, lákavé logo, alebo naše služby pôsobia zaujímavo ale čo z toho, keď tieto veci spoločnosť vo väčšej miere prakticky nepotrebuje? Môžu uznať našu snahu i originalitu, ale nebudú predsa kupovať to, čo nepotrebujú a zvlášť na slovenské pomery. Ešte stále ale môže existovať šanca, prerobiť náš produkt či služby štýlom, aby sme v spoločnosti nabudili pocit, že tieto veci potrebuje. Neuškodí nejaký praktický vylepšovák, aký by ľuďom určité veci zjednodušil. Ak nie sme si istí, inšpirujme sa okolím, nebojme sa potencionálnych zákazníkov i spýtať.

Problém s hotovosťou
Najobávanejší kameň úrazu, najmä pre začínajúcich podnikateľov. V hlave a na papieroch môžeme isto nosiť inovatívne a skvelé nápady, no pokiaľ sa nemôžu dostatočne zrealizovať,… škoda slov. A žiaľ vieme, že realizácia je v mnohých prípadoch možná práve na základe počiatočného investovania kapitálu. Možno náš finálny projekt dôsledkom nedostatočného, alebo zle premysleného investovania nakoniec nevyzerá tak, ako sme si ho predstavovali. Preto je veľmi dôležité zvážiť ako, kam a do čoho investovať čo najefektívnejšie tak, aby sa finálna realizácia čo najviac podobala našej predstave. Na druhej strane však treba investovať efektívne, do potencionálneho riešenia, ktoré by mohlo spoločnosť skutočne zaujať.

obchod

Chyba môže byť i v tíme
Vidinu zbohatnutia formou sympatickej činnosti má pred sebou asi každý, ale už menej ľudí pristupuje k svojej činnosti zodpovedne a naozaj snaživo. A ďalšia vec, je rozdiel či niekto prichádza s dobrými nápadmi a to, ako sa mu ich darí realizovať, či akú má o realizáciu vôbec snahu. To je ako pri televíznom prenose. Na gauči je odborníkom, oceneným trénerom, spravodlivým ekonómom a odvážnym politikom každý.

Zamestnanec alebo podnikateľ?

Zamestnanec alebo podnikateľ?

Tak ako každé povolanie aj tieto dve ani nie povolania, ale skôr smery majú svoje charakteristiky. Výhody a nevýhody. Všetko má svoje pre a proti. Klady a zápory. Plusy a mínusy. Rozhodnutie potom záleží už len na človeku samotnom. Či sa vydá na dráhu samo živiteľa ale bude plniť príkazy od svojho nadriadeného už do konca svojho života. A ten môže byť sakra dlhý 😀

práce

Výhody zamestnanca:
1.       Zamestnanec má voľno vtedy, keď si povie. Nemusí riešiť, či ho bude mať kto zastúpiť a môže si naozaj vypnúť telefón cez dovolenku. Čo si podnikateľ nemôže dovoliť, pretože by mu ušli možno dôležití klienti.
2.       Keď ho zamestnanie nebaví, môže sa zodvihnúť a dať výpoveď. Výpovednú lehotu vydrží a môže sa zamestnať niekde úplne inde. Zamestnanie môže meniť každú chvíľu a neriskuje, že príde o všetko.

podnikání

3.       Nestará sa o ekonomické záležitosti. Všetko vyrieši jeho účtovníčka alebo v jeho firme. Netvrdím, že podnikateľ si všetko robí sám (účtuje a podobne), ale určite s tým má oveľa viac starostí ako obyčajný rádový zamestnanec.
4.       Nemá hlavu v smútku z toľkých starostí. Jednoduchšie povedané, má toho na starosti oveľa menej. Môže tráviť viac času s rodinou a kamarátmi. Nemusí sa starať o to, či mu prosperuje celý podnik, ale stará sa len o svoje miesto v podniku. Nemusí sa báť, že príde aj o rodinný dom. Najviac môže prísť o pracovné miesto, ktoré si v dnešnej dobe nájde poľahky.

Výhody podnikateľa:
1.       Pracuje na svojom vlastnom majetku a kapitáli. Čím viac sa snaží, tým viac bude mať. Sú to jeho peniaze a keď sa rozhodne môže ich všetky minúť a podnik zrušiť. Je sám sebe pánom. Nepracuje na niekoho iného, kto by mu mohol šliapať po krku. Celé dni môže pracovať z domu a nikomu sa to nebude zdať divné. Nikomu sa nemusí zodpovedať. Nikto ho nekritizuje. Nikto nad ním nestojí. Čo pri zamestnancovi je samozrejmé.
2.       Môže si za svoje peniaze v podnikaní kúpiť aj auto a odpísať si ho. Zníži mu to náklady a nemusí platiť tak vysokú daň. Je to výhodné a môže si takto kúpiť aj auto na súkromné účely a len občas ho použiť na firemné účely.
3.       Vie si viac dovoliť. Viac nakúpiť. Má totiž väčšinou väčší balík peňazí ako obyčajný zamestnanec. Svojej rodine a deťom môže dopriať oveľa viac ako rádový zamestnanec. Tým pádom môže mať aj viac detí, pretože ich dokáže uživiť.

working

Ak aj po tomto článku ešte stále váhate, hoďte si mincou. Keď bude minca na svojom vrchole, vy sa pristihnite pri tom, že v nejakú možnosť dúfate. To znamená, že to nie je päťdesiat na päťdesiat, ale jeden variant prevažuje. A vy už viete ktorý J

Štyri slová vedúce k úspechu

Štyri slová vedúce k úspechu

Marketingový mix zahŕňa štyri pojmy, ktorým je skutočne nutné venovať pozornosť, pokiaľ očakávame úspech. Tieto štyri slová sú takou pomôckou, ktorá nám v podstate praktickejším štýlom napovie, akým podstatným faktorom sa treba venovať miesto toho, aby sme boli zmätení z 1000 poučiek a rôznych navzájom odlišujúcich a meniacich sa situácií či rád z mnohých strán. Preto vznikla takáto pomôcka štyroch slov, ktorá je však nadmieru výstižná. Túto praktickú metódu orientovania sa v marketingu poznáme pod jednoduchou skratkou 4 P.

uzávěrka

•         Prečo práve 4 P?
Ide o štyri veľmi potrebné pojmy, ktoré s úspešným marketingom jednoznačne súvisia. Tie pojmy sú však označením v anglickom jazyku, avšak ich preklad nie je komplikovaný. Ale mal by som na začiatok už konečne napísať ich originálne znenie.

•         Product, Price, Place, Promotion
V preklade:

•         Produkt, Cena, Miesto, Reklama
Takže pekne po rade.

otázky

I.         Produkt– Aký druh produktu či tovaru chceme vyrábať, respektíve predávať na trhu. No ešte lepšie, zamyslieť sa nad tým, po akom produtke je na trhu dopyt, alebo aký tovar by skrátka zaujal čo najviac kupujúcich. Následne si premyslíme dizajn, balenie, čas či pozornosť, akú venujeme kvalite produtku a podobne. V tomto smere si však hneď na začiatku môžeme ujasniť, či chceme predávať tovar, alebo poskytovať určité služby. Nemusí sa teda jednať čisto iba o produkty.

II.       Cena– Určiť čo najvhodnejšiu cenu pre nás i pre trh. Samozrejme aby sme boli ziskoví, no na druhej strane byť si vedomí cien konkurencie, aby sme vysokou cenou zbytočne potencionálnych záujemcov neodrádzali. Na druhej strane však využiť určitú cenu, ktorá by bola najideálnejšia pre nás, avšak i na trhu pre zákazníkov, aby sme ich oslovili.

kompetence

III.     Miesto– Vybrať polohu, kde by si nás všimlo čo najviac záujemcov. To však záleží aj od druhu nášho podnikania.

IV.    Reklama– Nebáť sa na začiatok investovať do reklamy, môže sa nám to vrátiť vo vysokej návštevnosti, predsa bez povedomia o našej činnosti by zákazníci neboli.

Ak chceš preraziť v businesse, musíš zmeniť zmýšľanie

Ak chceš preraziť v businesse, musíš zmeniť zmýšľanie

Tak ako všetko vo svete, má aj business svoje pravidlá, podľa ktorých sa treba riadiť, aby v ňom človek uspel. Teraz si business predstavíme v trochu inom svetle. Z hľadiska psychológie osobnosti a osobnostných rysov, ktoré predurčujú človeka, aby sa v tomto odvetví presadil.
šéf a podřízený
 
Existujú tri typy osobností, ktoré môžeme vo firme stretnúť:
 

  1. pracanti
  2. rebelanti
  3. vodcovia

 

  1. pracanti sú väčšinou obyčajní zamestnanci – vždy robia, čo sa od nich vyžaduje, sú dochvíľni a pracovití. I keď majú osobnostné ambície postupovať na rebríčku hierarchie vo firme, nič pre to nerobia. Očakávajú, že ich niekto ocení a za tvrdú prácu odmení. Neuvedomujú si, že svojou tvrdou prácou zo seba robia len muly, ktoré ostatní zneužívajú. Ak si človek nevybojuje svoju hodnotu vo firme sám, nikto to zaňho neurobí
  2. rebelanti sú zvláštni ľudia – nenechajú zo seba robiť otroka ako pracanti a veľakrát sa búria systému, čo ich väčšinou dovedie do problémov. Buď ich z takejto práce vyhodia, alebo odídu sami. Neraz ale bývajú natoľko nepostrádateľní a dôležití, že si ich vo firme nechávajú napriek ich excentrickosti. I keď sa snažia práci vyhnúť, ak ide o naozaj dôležitý projekt, vedia pracovať dňom i nocou
  3. vodcovia – i keď i oni zo začiatku musia pracovať na najnižšom rebríčku, veľmi rýchlo sa vypracujú. Je to práve metódou ich zmýšľania – prácu, ktorú vyhodnotia ako nepodstatnú, nerobia, a tú, ktorá je v hierarchii ako dôležitejšia, robia s nasadením. Taktiež sa snažia hneď z toho niečo vyťažiť – upozorňujú na seba a snažia sa budiť dojem nepostrádateľného človeka. Taktiež sú schopní znižovať sa ku praktikám pochlebovania a bratríčkovania sa s nadriadenými.

 zoufalý podnikatel
Tento systém delenia ľudí vznikol v Amerike a nabáda ľudí k tomu, aby podobným štýlom zmýšľali aj ostatní. Je pravda, že základné princípy sú pri každej firme podobné. Nadriadený sú spokojný, keď majú čo najviac „pracantov“ no nakoľko chcú mať sami čo najvyšší zisk, nebudú im z vlastnej iniciatívy zvyšovať plat, keď to funguje i tak, ako to je. To platí i pri rebelantoch –každá firma potrebuje nejakého „génia“ ktorý bude posúvať firmu dopredu, no taktiež takéhoto génia nebude nadriadený posúvať na vyšší post.
tři  postavičky
A tak zostáva spôsob zmýšľania, ktorý sa osvedčil – vodcovia nepatrnými praktikami, ktoré nemajú s prácou veľakrát nič spoločné sa dostávajú na vrchol. Treba byť pri tom hlavne dobrý psychológ, vedieť rozoznávať reč tela a mať určité diplomatické a strategické schopnosti.

Príležitosti alebo honba za peniazmi

Príležitosti alebo honba za peniazmi

•         Ako čo najvýhodnejšie investovať svoje peniaze?
Táto otázka oslovila veľa obyvateľov, ešte vtedy Československa, keď nastala liberalizácia trhu a otvorenie hraníc. No píše sa rok 2017, sme rozdelení na čechov a slovákov, lenže liberalizácia trhu a otvorené hranice sú tu stále, takže či Čech, alebo Slovák, v tomto ohľade je  úvodná téma a otázka stále aktuálna a na mieste i dnes. Aj keď verím, že už len  podstatná vec- dostať sa k peniazom je obtiažna. Ale rozoberme si určité možnosti, nad ktorými sa uvažovalo v 90tich rokoch a takisto sa, niekedy naivne, niekedy správne, uvažuje i dnes.
Je jasné, že bez základnej sumy sa investovať nedá, ale investovanie nie sú iba peniaze.

cesta

Práve kvôli tejto vete sme v začarovanom, blúdnom kruhu a máme v hlave kopu nezodpovedaných otázok. Tí, čo peniaze majú, prechádzajú zasa do ďalšieho mätúceho kruhu. Ak nebudú svoje peniaze investovať, tak sa nimi nasýti nenásytný tvor, ktorý blúdi okolo Čiech i Slovenska. Nenásytný tvor v podobe inflácií. Ak majiteľ väčšieho množstva peňazí bude pri úteku v podobe investícií zbrklý a nebude používať hlavu, počká si naňho sup- bankrotár.

znamení

Preto je pri úteku potrebná kombinácia šťastia, rozumu a informácií. Rozumné rozhodovanie medzi rôznymi možnosťami investovania svojich peňazí a správnu orientáciu na kapitalistickom trhu. Tento bol Čechoslovákom neznámy, dnes sme s ním zoznámení bližšie. Na tomto trhu sa stretneme obligáciami, akciami, investíciami, úrokom, kurzom cenným papierov, burzou a samozrejme i špekuláciami a podvodmi. Sme teda v kruhu číslo tri, pričom platí to, čo na začiatku. Používať rozum a informácie.

Tieto rady sú vhodné i pre dnešný svet, no veľký boom nastal v čase privatizácie, kedy bola vhodná príležitosť odkúpiť podniky, ktoré boli kedysi štátne. Tie sú už dávno odkúpené i zničené, no príležitosti sú tu aj naďalej, i keď nie také, ako v roku 1991.

Aj reklama môže byť zlá

Aj reklama môže byť zlá

Navrhovanie reklám stojí peniaze.
          Zatiaľ čo pozitívny vplyv reklamy prináša eurá na predaj, negatívny vplyv cítia tí, ktorí sú cieľom reklamy. Cieľom reklamy je prezentovať produkt v čo najlepšom svetle. V kreatívnom procese existuje určitý priestor. Problém nastáva, keď dramatizácia prekročí hranicu do falošného predstavovania produktu. Výdatné pokuty môžu byť výsledkom falošnej reklamy. Priama reklama na lieky na predpis vyústila do nerealistických očakávaní o účinnosti liekov a ich vedľajších účinkoch podľa štúdie.

foťák

Hlasové prehľady dávajú liekom nevýhodu, ale vizuálne obrázky ukazujú zdravé a šťastné ľudí. Nie je nezvyčajné počuť, že aj smrť môže byť vedľajším účinkom lieku na predpis. Výrobky na ochranu krásy a zdravie tiež nemusia spĺňať svoje sľuby, čo vedie k zbytočným spotrebiteľským eurám.
 
          Zrieknutie sa práv sa často skrýva vo veľmi malom písmene na obaloch produktov a mimo reklamných spotov. Reklama je zakorenená v kultúre, od detských programov v sobotu ráno až po  televízne správy. Reklama propaguje filmy aj prostredníctvom umiestňovania produktov. Na základe obrázkov, ktoré vidia v reklame, ženy často cítia, že by mali byť tenké a krásne, aj zatiaľ čo sú matky materskej. Reklama uvádza, že muži musia byť pekní, vysokí, atletickí, starostliví manželia, premýšľaví otcovia a všadeprítomní. Tieto obrázky sú často nereálne a nedosiahnuteľné.

data

          Existuje prepojenie medzi reklamou na potraviny a preferenciami detí, pokiaľ ide o to, čo budú spotrebovať. Reklamy pre veľa sladkých obilnín povzbudzujú deti, aby požiadali svojich rodičov o tieto konkrétne produkty – bez ohľadu na to, či sú výrobky pre deti dobré a zdravé. Nie je náhodou, že najsilnejšie reklamované hračky počas sviatočnej sezóny sa stanú najpredávanejšími. Deti sú náchylné a ovlivnitelné na reklamu.

Zimná bunda podľa Vašich predstáv

Zimná bunda podľa Vašich predstáv

Hľadáte ideálny dar pre vášho partnera, avšak máte pocit, že ste už videli úplne všetko a práve preto ste sa rozhodli, že možno ideálny čas na to, aby ste si dopriali plnohodnotné a štýlové oblečenie a rovnako tak ho dopriali aj vášmu partnerovi, nakoľko sa veľmi rýchlo blíži leto a vy máte konečne jasno v tom, čo mu darovať, pretože ste si istí tým, že aj jemu by sa hodilo nové oblečenie a to najmä kvalitná nová bunda, z ktorej by mal naozaj úprimnú radosť a ktorú vám možno už v minulosti viackrát spomínal?

muž s čiapkou

Nové oblečenie jednoznačne to, čo dokáže vyčarovať úsmev každému z nás a práve preto, ak máte pocit, že je najvyšší čas kúpiť vášmu partnerovi novú bundu, pretože tú ktorú vlastne práve teraz už má bundu, ktorú nosí príliš dlhú dobu a potreboval byt tento kúsok, ktorý by bol štýlový a akosi viac súčasný, práve teraz vám ponúkame perfektnú možnosť, ako vášmu partnerovi na jeho sviatok, ktorý bude či už onedlho alebo v zimnom období kúpiť kvalitnú bundu, z ktorej bude mať radosť a na ktorej ušetríte množstvo peňazí práve vďaka tomu, že ste vďaka vášmu chytrému zmyslu nakupovali vo výpredajových cenách, ktoré sa vám skutočne oplatili a vďaka ktorým ste ušetrili množstvo peňazí a mohli tak vášmu partnerovi dokúpiť doplnok, k jeho novej zimnej bunde. Pánske zimné bundy dlhé čakajú iba na vás a preto si vyberte aj tú najvhodnejšiu, ktorá spraví vášmu partnerovi najväčšiu radosť zo všetkých a potešte ho niečím skutočne výnimočným.

muž metro

Zimné bundy jednoznačne patria medzi kúsky oblečenia, na ktorých by sme nemali šetriť, pretože teplé oblečenie v zimnom období je oveľa viac, ako dôležité, nakoľko rozhoduje o tom, či budeme počas zimných sviatkov v teple na základe čoho budeme zdraví alebo práve naopak budeme sa musieť zaobísť s chladom, ktorý skutočne nie je v zimnom období príjemným aspektom, na ktorý by sa mnoho ľudí tešilo. Ak však sebe a rovnako tak aj vášmu partnerovi doprajete kvalitnú a plnohodnotnú zimnú bundu, nemusíte sa báť toho, že by vám bola zima ba dokonca sa nemusíte báť ani toho, že by nás takto bunda mne ochránila pred rôznymi nepriaznivými vplyvmi počasia, ktoré jednoznačne patria medzi zimné obdobie, kedy dokáže byť počasie občas skutočne nepredvídateľné.

Príjemné masáže

Príjemné masáže

Tantra je v podstate druh masáže. Je zameraná na Vašu sexuálnu energiu a pokiaľ je vykonávaná správne a pravidelne, má liečivé účinky na Vaše telo, myseľ a celkový život. Pokiaľ už neviete ako ďalej s nudou v posteli, chcete alebo hľadáte nové možnosti a s partnerom poprípade s partnerkou Vás už nebaví len,,klasika,, vyskúšajte tantra masáž. Samozrejme, tantra masáž Tantradiamond je vhodná pre páry ale aj pre jednotlivcov, preto sa nebudeme škatuľkovať a rozvinieme to asi takto, že tantra je vhodná pre každého bez ohľadu na vek a pohlavie.

nahý zadok

Dvojiciam a teda párom napomôže k lepšiemu vzájomnému spoznaniu sa v oblasti pocitov, vnímania a spoločného sexuálneho života. Výrazne oživí spoločný sexuálny život a dopraje mnoho nových poznatkov. Získate určitú iskru a spestrenie, ktoré sa Vám potom vo vzájomnom vnímaní sa prejaví v citlivejšom a chápavejšom vnímaní jeden druhého. Tantra je pomerne stáročia využívaná a zameraná v oblasti duchovna a poznania seba samého. Preto je veľmi vhodná k načerpaniu novej energie nie len v ohľade sexuálneho napätia či sexuálneho života ale aj v pohľade celkovom na život samotný. Tantra Vám dá mnoho a mnoho ňou získate. Okrem toho si príjemne oddýchnete ako pri bežnej klasickej masáži nie. Tantra masáž si vychutnajte v našom tantra salóne Tantra Diamond Bratislava, ako už z názvu je jasné, nájdete nás priamo v centre mesta Bratislava.

príjemná masérka

Priestory salóna sú krásne a vkusne zariadené a vy si tu tak môžete nájsť doslova oázu pokoja. V ponuke nájdete viacero krásnych tantra masérok, ktoré sú tu pre Vás k dispozícii a vy si tak môžete vybrať masérku, ktorá Vám bude vyhovovať najviac po každej stránke. Všetky masérky v našom salóne sú profesionálne školené v oblasti tantra masáží a preto sa môžete spoľahnúť na ich profesionálny prístup rovnako ako aj u ostatného nášho personálu. Stačí si len vybrať, dostaviť sa a užívať si.

Založte si svoje spomienky

Založte si svoje spomienky

S fotografmi akoby sa poslednú dobu vrece roztrhlo. Dnes vám služby fotenia ponúkajú už na každom rohu. Pritom vytvoriť si fotografiu nikdy nebolo jednoduchšie. V dnešnej dobe na všetky zábery, ktoré vytvoríme používame mobilný telefón. Odfotiť prírodu, osobu, budovy či zvieratá zvládneme jedným kliknutím na displej. Výhodou fotenia mobilu je tiež vysoká kvalita a automatické nastavenia zaostrenia a rozlíšenia. Tento trend fotenia mobilom má však aj nevýhodu. V mobile máme síce tisícky digitálnych záberov no vytlačené fotografie takmer žiadne.

fotenie

Trend vlastného rodinného fotoalbumu s vyvolanými fotkami sa čoraz viac stráca. Pritom mať doma vyvolané fotky je veľmi pekná tradícia. Sadnúť si spoločne v obývačke vytiahnuť fotoalbum a listovať rodinné fotografie by malo byť v každej rodine. O digitálne fotografie ktoré máme uložené vo svojich technologických výdobytkoch môžeme ľahko prísť. Len málokto z nás si obsah svojho mobilu či notebooku aj zálohuje. Len si predstavte, čo by sa stalo, keby ste o svoje zariadenia prišli a všetky vaše fotografie by ostali zabudnuté. No nie sú to len fotografie.

fotografie

Ide o spomienky, momenty života, ktoré chcete mať uschované a pripomínať si ich do konca svojho života. Práve to je pravou podstatou fotografií. Nemusíte mať tisícky rovnakých záberov, radšej si pripomínať pár desiatok tých najdôležitejších chvíľ svojho života, kedy sme sa cítili šťastný. Práve preto by malo byť vyvolanie fotografií samozrejmosťou u každého jednotlivca. Využite aj vy službu online vyvolania fotiek na Fotkyzababku.sk. Svoje fotografie môžete mať v tlačenej podobe už za niekoľko dní. Celý proces vyvolania fotografií je pritom rýchly a jednoduchý. Stačí využiť systém nahrávania fotografií na stránke Fotkyzababku.sk, zvoliť si požadovaný rozmer fotiek a o niekoľko dní sa tešiť z návštevy kuriéra s balíčkom vašich kvalitných fotografií.