Business

Aj reklama môže byť zlá

Navrhovanie reklám stojí peniaze.
          Zatiaľ čo pozitívny vplyv reklamy prináša eurá na predaj, negatívny vplyv cítia tí, ktorí sú cieľom reklamy. Cieľom reklamy je prezentovať produkt v čo najlepšom svetle. V kreatívnom procese existuje určitý priestor. Problém nastáva, keď dramatizácia prekročí hranicu do falošného predstavovania produktu. Výdatné pokuty môžu byť výsledkom falošnej reklamy. Priama reklama na lieky na predpis vyústila do nerealistických očakávaní o účinnosti liekov a ich vedľajších účinkoch podľa štúdie.

foťák

Hlasové prehľady dávajú liekom nevýhodu, ale vizuálne obrázky ukazujú zdravé a šťastné ľudí. Nie je nezvyčajné počuť, že aj smrť môže byť vedľajším účinkom lieku na predpis. Výrobky na ochranu krásy a zdravie tiež nemusia spĺňať svoje sľuby, čo vedie k zbytočným spotrebiteľským eurám.
 
          Zrieknutie sa práv sa často skrýva vo veľmi malom písmene na obaloch produktov a mimo reklamných spotov. Reklama je zakorenená v kultúre, od detských programov v sobotu ráno až po  televízne správy. Reklama propaguje filmy aj prostredníctvom umiestňovania produktov. Na základe obrázkov, ktoré vidia v reklame, ženy často cítia, že by mali byť tenké a krásne, aj zatiaľ čo sú matky materskej. Reklama uvádza, že muži musia byť pekní, vysokí, atletickí, starostliví manželia, premýšľaví otcovia a všadeprítomní. Tieto obrázky sú často nereálne a nedosiahnuteľné.

data

          Existuje prepojenie medzi reklamou na potraviny a preferenciami detí, pokiaľ ide o to, čo budú spotrebovať. Reklamy pre veľa sladkých obilnín povzbudzujú deti, aby požiadali svojich rodičov o tieto konkrétne produkty – bez ohľadu na to, či sú výrobky pre deti dobré a zdravé. Nie je náhodou, že najsilnejšie reklamované hračky počas sviatočnej sezóny sa stanú najpredávanejšími. Deti sú náchylné a ovlivnitelné na reklamu.