Renault a Nissan uviedli novú éru

Rezignácia pána Ghosna prišla, keď zostal uväznený v Japonsku, kde je obvinený z finančného pochybenia v spoločnosti Nissan.
 
Na tomto veľkom obraze je to veľký míľnik, ktorý dosahujeme. Začíname novú kapitolu. Takže vítam toto nové vedenie.

světla auta.jpg
 
Tento architekt čelí v Japonsku tromi obvineniam z finančného pochybenia vrátane podhodnotenia jeho príjmov a zhoršenia dôvery. On popiera akékoľvek previnenie a mohol zostať vo väzbe niekoľko mesiacov po jeho žiadosti o kauciu na začiatku tohto týždňa bol odmietnutý .
 
Otázky sa pýtali na budúcnosť aliancie, ku ktorej sa Mitsubishi pripojil pred tromi rokmi, na ktorú dohliadal tento architekt.
 
V roku 2017 predala 10,6 milióna vozidiel a po celom svete zamestnáva 470 000 vozidiel.
 
Vo štvrtok, keď firma oznámila zmenu vo svojej zasadacej miestnosti, nevyužil meno pána Ghosna, ale povedal: „Rada ocenila výsledky aliancie, ktorá jej umožnila stať sa popredným svetovým výrobcom automobilov“.

renault.jpg
 
Až do svojho zatknutia dosiahol pán Ghosn štatút hviezdy v Japonsku. Narodil sa v brazílskom Porto Velho, libanonským rodičom, podľa jedného prieskumu bol muž, ktorý sa najviac japonských žien chcela oženiť, a v druhom sa zúčastnil siedmeho v prieskume, ktorý by mal krajinu viesť.
 
Dohliadal na zotavenie Nissanu po tom, čo sa Renault v roku 1999, kedy nastúpil do začiatku aliancie, zúčastnil na ťažkostiach v automobilke s problémami.
Francúzska únia CGT odhadla, že vedúci sekcie by mohol byť v súlade s odchodom do výšky 28 miliónov EUR (24,5 milióna EUR), okrem ročného dôchodku vo výške 800 000 EUR.
 
Povedal, že hlavnou zodpovednosťou pána Senarda bude zabezpečiť budúcnosť spojenectva medzi Renaultom a Nissanom a posilniť ho.
 
Profesor David Bailey z Aston Business School povedal, že aliancia by sa už nemohla spoliehať na pána, aby ju držala pohromade, ale bolo dôležité, aby aliancia zostala kvôli nákladovým tlakom, ktorým priemysel čelí.